mamman35

Svart på vitt i ord språk jag har shoppingmani

Av anonym anonym - 2024-04-25 23:15

Sovi gott i natt som minis också .
Kollade i ansiktet och det har slutat blossa upp Pga stress så klart.
Minis var inte så enkel att få till förskolan
Sminkade mig gjorde en videos på detta .
Sen till normal handla hem saker .
Minis stört jobbig att få hem hem ockdå tyckte jag och mer än vanligt också.
Han skulle springa runt och sen får förskolan ligger finns det ett staket med 2 glipor på varje sida också och där stack minis ut hur man fick springa fram och tillbaks och sen hela längan också å så hörde jag honom ropa mamma så mötes vi upp och gick lungt hem fick panik.

Skit väder i dag också enligt men ganska varmt ute var det.
Men regnat.
På kvällen när gubben kom hem så in såg han att jag har fått shoppmani på normal och denna triggades i gång på avgående in för sommaren och ansiktsmask / ögon mask.
Gick och borsta tänderna och sen titta på mig själv i spegeln en stund så gick det upp för mig att det är sant och behöver inte gå dit varje dag och detta måste jag allt få bort nu också som sagt.

Sen pratade med vänninan och hon berättade att hennes son att vi inte kunde komma .
Tyvärr gjorde jag en fuling med att säga att min son skulle till en kompis .
Men måste ta upp med henne angående om att försöka förstå min socialfobi som jag har och inget man bara rycker ur en i från och jag får stress av detta.
Och har haft svårt o sova nu 2 nätter.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards