mamman35

Underbart väder

Av anonym anonym - 2024-04-23 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också .
Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls.
Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått .
Slängde i dag dom gamla rosorna för att köpa hem nya blommor.
Tittade på halsen i dag och såg värre ut än i går måste jag säga.
Så började göra en smink video och prata med om min social fobi som jag har och finns på papper också.
Berätta vad som exempelvis ger eller den här väggen kommer upp.

Jag har ju nu en väldig panik eftersom jag inte vill till e tuna jag klarar inte bara av detta lite flash back och såna saker.
Gubben kom förbi och vinkade också .
In till normal för att köpa hem saker till att testa .
Minis skulle krångla med att få hem gav mig panik till slut också .

Köpte dessa i dag.

Sån här ögon mask .

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards