mamman35

Förkyld

Av anonym anonym - 2024-04-22 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg.
Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen.
Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt.
Så jag fick låtsas ett par gånger att jag skulle ut .
Stog i trappen och fundera på angående om videos till mitt konto som jag har.
Tog upp lite om det här med social fobi och vad som kan trigga i gång på mig .
Tänkte ta upp detta i nästa klipp.
Var i dag bara till Ica maxi och handla och jag som ingen egentligen borde prata med har svårt att va tyst det har jag verkligen.
Lunch blev jordgubbarna tillsammans med mint choklad pudding .
Så en började planera in lite punkter till kommandes videos också hitta mer inspiration också .ä
Försökte kopiera men löste inte problemet eller glömt hur man gör är båset kopiator och skrivare nämligen.
Sen hämta hem minis sen där på laga en räksallad.
Och sen bara ta det lungt resten av kvällen minis har ju nyst och hostat med.
Men som på andra bilden det är stress utslag.
Och detta ha med min socialfobi att göra också och en inbjudan som genast gav mig panik.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards