mamman35

Snöblandat regn? Sen en massa bort förklaringar

Av anonym anonym - 2024-04-21 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också.
Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt mig för att lägga ut det om det är också nån annan som vill prova detta också.
Skit väder i dag har det varit gjorde en mini video i dag också till och med.
Har sen prata med Silja angående om vissa saker vill ej gå in på detta så är glad om det respekteras.
Mulet i stort sätt oct kallt också .
Gubben börja babbla om saker som han inte kan förstå eller vill inte lyssna eller tror jag mer på men som kränker mig vi har tilltäcklog
Med möbler och har tillräckligt och vill inte nått minne från pappa det sårar mig och gör mig ledsen och eftersom det är minne sen pappa.
Sen kom en inbjudan som jag tror det är bättre att gubben går än mig med tanke på min social fobi oct får panik .
Oct har väldigt svårt för en familje medelm som ger ångest av vara i närheten av så för min del välsigr tveksam måste jag säger men bra om gubben åker dit och inte jag och gör nått annat .

Café latte i dag

Denna hylla diggar jag Vill ha något på väggen i stället med mina saker som ryms än det som har plats på hamdfatet

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards