mamman35

Städa wc.n & träffa barnens gudmor

Av anonym anonym - 2024-04-17 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också .
Så kom min andra son in och ville busa lite .
Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig gjorde ordning frukost så att det fanns om han ville ha.
Lätt var det att få honom till förskolan också i dag och solen sken också som sagt men lite kyligt var det.
Gubben ringde en stund för att checka att allt hade gått bra.
Hade sen ätit klart frukosten och där på bestämt mig för att börja göra i ordning wc.n också tvätta toaletten och sen med den här nya swiffers som sambon har köpt typ 2 dagar sen efter toaletten och sen golvet handfatet också .
Men själva toaletten var den som var nr 1.
Sem handla upp till normal och köpa hem lite saker som jag ska prova också.
Ska köpa hem lite drycker och testa med videos en gång i veckan tänkte jag mig men dom jag vill göra privat dom gömmer jag .
Köpte ansikts masker ögon masker en ansikts kräm till blush oct lippgloss.
Sen sen till maxi och handla mat också .
Sen kom barnens gudmor visade en video hon blev chokad över sen så pratade vi om mina tankar funderingar också som finns vad man ska göra inte göra med tanke på hur hon ser hur jag mår.

Så grymt fina blush o

Dessa fina färg

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards